Monday, July 02, 2012

Kapal terbang

Korang pernah naik kapal terbang? Mesti pernah kan. Sebenarnya saya bukan nak cerita tentang naik kapal terbang. Tapi, saya nak bagitau yang adik saya ada kapal terbang. Diorang paksa ayah saya beli, so ayah saya pun belilah. Sekarang, ada 4 kapal terbang. Sorang beli dua. Kapal terbang tu dua MAS, satu AirAsia dan satu Firefly.

pesawat MAS a380

Ni kapal terbang pertama yang adik saya beli.

AirAsia Airbus a320 painted Manchester United

Ni kapal terbang kedua yang adik last saya beli. Tapi, yang dia beli takde gambar orang...

MAS b777

Tulisan yang kecik kat tepi MALAYSIA tu ialah 'freedom of space'...

Firefly b737

Ni adik saya yang second last tu punya. Dia beli masa beli yang MAS b777 tu. Yang atas skali tu adik saya yang seconde last tu punya. Yang bawah dia yang AirAsia tu adik saya yang last tu punya. Oklah, tu je yang boleh saya tulis hari ni. Bye.......... [Saya nak blogwalk jap...]

Semua kapal terbang yang adik saya beli ni model je... Lu gila ke hape nak beli yang betul. Mahal yang teramat sangat woooo... Lagipun, adik saya ni masih kecik lagi. Tapi, kalau boleh beli yang betul pun ok jugak kan...

Untuk MAs a380 tu, rupa sebenarnya macam kat bawah ni. Yang gambar tu rupa model dia, saya tak tahu betul-betul ada ke tak yang rupa cam tu.

No comments:

Post a Comment